Tuesday, August 2, 2011

تقاضای نامگذاری خیابانی در تهران به نام آمنه بهرامی

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۶
ابتکار: خیابانی به نام "آمنه بهرامی" نام‌گذاری شود
 
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر خواستار قدردانی شورا از "آمنه بهرامی‌" شد. به گفته ابتکار حتی شورای شهر می‌تواند خیابانی را با نام این زن نامگذاری کند.
آفتاب: رییس کمیته محیط زیست شورای شهر امروز (سه شنبه 11 مرداد 90) در جلسه علنی شورای شهر خواستار قدردانی شورا از "آمنه بهرامی‌" شد.

"معصومه ابتکار" با اعلام این که امروز در جامعه کینه و نفرت جای خود را به محبت و گذشت داده است گفت: «در همین جامعه مشاهده می‌کنیم دختری که چندسال پیش به دلیل یک اقدام ناجوانمردانه اسید‌پاشی بینایی خود را از دست داده بود امروز با وجود آنکه اجازه داشت حکم قصاص را اجرا کند از این حق خود می‌گذرد.»

وی افزود: اقدامی ‌که آمنه بهرامی ‌انجام داد قابل ستایش است و پیشنهاد می‌کنم شورای شهر از این اقدام بزرگ‌منشانه این زن قدردانی کند.

به گفته ابتکار حتی شورای شهر می‌تواند خیابانی را با نام این زن نامگذاری کند.

وی تصریح کرد: «اقدام آمنه بهرامی ‌نشان داد دختر اگرچه بینایی را از دست داده بصیرت و زیبایی دلش را همچنان حفظ کرده و این جای بسی تشکر و قدردانی در جامعه فعلی که هر روز خبر از ناامنی‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر می‌شنویم دارد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: امیدوارم نمونه‌ای چنین بخشش‌هایی ادامه داشته باشد تا همبستگی جامعه ایرانی افزایش یابد.

ابتکار همچنین ضمن تبریک گفتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نهادهای مدنی و اجتماعی برای درمان اعتیاد نقش موثری داشته و امروز مفتخریم که 230 نهاد مدنی دراین حوزه فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است که شورا، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط توجه ویژه‌ای به سازمان‌های مردم نهاد داشته باشد.
کد مطلب : 131791

No comments:

Post a Comment