Tuesday, September 10, 2013

شهریوری دیگر


تازه از کار شورای شهر کمی فارغ شده بودم و امیدوار که بیشتر بتوانم به امور غیردولتی برسم و از جمله اینکه به وبلاگم بپردازم و در فضای مجازی فیسبوک بیشتر حضور یابم، اما ... دیروز آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم مسئولیت سازمان محیط زیست را بر عهده ام گذاشتند. 
امروز از ٨ صبح می روم سازمان. اول از خداوند استمداد دارم که در این کار مرا از راه صدق وارد و از راه صدق در پایان خارج نماید و بعد از مردم استمداد دعا و همراهی دارم تا از مسیر تلاش عالمانه بدور از سستی و ضعف و با نگاه به هدایای طبیعتی که پروردگار ارزانی کرده، کار را به پیش برده و از راهنمایی و نقد شما بهره مند شوم ... فراموش نکنم که دوران سختی داشته ایم ... و قدردان این همه لطف و محبت مردم خوب باشم و مردم هم می دانند که کار یک شبه درست نمی شود و من هم معجزه ای نمی دانم جز عشق و لطف بی پایان خداوند... و از شهریوریدیگر می گذرم.
* اشاره به کتاب خوشه های شهریور  

4 comments:

  1. شما همیشه موفقید....دوستتون دارم

    ReplyDelete
  2. سلام خانم دکتر
    به درستی که سخت گذشت و چه دیر و نفس گیر گذشت
    تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت دارم
    امیدوارم در این مسیری که خودتون می دونین که چقدر سخته پیروز و بهروز باشید
    علی شفیعی

    ReplyDelete
  3. با سلام
    خانم دکتر این را به فایل نیک بگیرد به هر حال هیچ کس در حال حاضر گزینه مناسب تری برای تصدی این پست نبود....
    امیدوارم موفق شوید
    این پیام که نامه ای درودلانه به شما سرور گرامی است در وبلاگم گذاشته ام و امیدوارم مطالعه و نظرتان را به این حقیر اعلام دارید
    نامه ای به سبز ترین معاون رئیس جمهور خانم دکتر ابتکار
    http://www.eiahse.blogfa.com/

    ReplyDelete