Wednesday, January 23, 2013

فراخوان جایزه دکتر تقی ابتکار

هشتمین دوره جایزه دکتر تقی ابتکار 

مرکز غیردولتی صلح و محیط زیست هر سال از بین تلاشگران عرصه محیط زیست در زمینه های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و فناوری براساس رای ‏هیات داوران جوایزی اعطاء می کند. 

فعالیت های انجام شده می تواند شامل این موارد باشد : ‏ ‏۱- ابداعات، اختراعات و طرح هایی که در جهت جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط زیست باشد.  ‏ ‏۲- خلاقیت ها (نظری و کاربردی) و ابتکاراتی که با اجرای آن آلودگی و تخریب محیط زیست کاهش پیدا کند.  ‏۳- ارایه طرح های علمی که موجب نجات گونه های کمیاب و در معرض خطر انقراض گیاهان و جانوران شود.  ‏۴- فعالیت هایی که به سبب آن دانش زیست محیطی جامعه ارتقاء یافته و فرهنگ زیست محیطی در سطحی فراگیر اشاعه یابد.
‏مدارک لازم : ‏ ‏۱- تکمیل فرم درخواست  ‏ ‏۲- شرح کامل فعالیت انجام شده به صورت تایپ شده با نرم افزار ‏WORD‏ به همراه‏CD ‎‏ مربوطه  ‏ ‏۳- خلاصه فعالیت انجام شده در ۱۰ خط   ‏ ‏۴- مدارک، مستندات، عکس ها، نقشه ها و سایر اسنادی که مربوط به فعالیت مورد نظر باشد.   ‏۵- یک قطعه عکس ۳ x ۴ پشت نویسی شده.
‏فرم تقاضای شرکت در هشتمین دوره اعطای جایزه دکتر تقی ابتکار از سوی مرکز صلح و‎ ‎محیط زیست در لینک زیر: 
مدارک می بایست به همراه فرم تقاضای شرکت، به صندوق پستی تهران ۱۶۵- ۱۹۵۷۵ حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه  1391 ارسال شود. در صورت نیاز ‏به اطلاعات تکمیلی پست الکترونیکی ‏ info@pengoo.ir خواهد بود.
برای دیدن آلبوم عکس دوره قبلی جایزه دکتر تقی ابتکار اینجا را کلیک کنید.

No comments:

Post a Comment